Інжиніринг

ПНЕВМАТИЧНЕ ТРАНСПОРТУВАННЯ СИПУЧИХ МАТЕРІАЛІВ

ПНЕВМАТИЧНЕ ТРАНСПОРТУВАННЯ СИПУЧИХ МАТЕРІАЛІВ

Ми пропонуємо проведення досліджень, розробку та консультації в області технологій пневматичного транспорту сипучих матеріалів. Ми займаємося не тільки проектуванням нових пневматичних транспортних систем, а й оцінкою та модернізацією існуючих пневматичних ліній. В даний час більшість вугільних електростанцій та котелень, ливарних цехів та цементних заводів обладнано, для поділу золи та різних пилових часток з димових газів, електростатичними фільтрами.

Ці пристрої є вже не досить потужними – враховуючи постійне посилювання вимог до вилучення цих частинок пилу з потоку димових газів а тому, більшість цих пристроїв переобладнується в більш ефективні фільтри – з тканинними фільтрувальними елементами. Реконструкція електростатичного фільтру – на фільтр з тканинними фільтрувальними елементами, вимагає не тільки оцінку ситуації але, найчастіше, і проведення реконструкції існуючих пневматичних шляхів відвантаження пилових відходів, від висипних люків бункерів фільтру.

Обробку заявок здійснює наш відділ інженерії, див. контакт.

Пневматичний транспорт це замкнута транспортна система, призначена для транспортування сипучих матеріалів на відстань від десятків до сотень метрів з транспортною потужністю від одного кілограма до декількох десятків тонн на годину. Пневматичне транспортування може використовуватися практично у всіх галузях промисловості. Незважаючи на те, що його використання є дуже поширеним, системи пневмотранспортування не піддаються уніфікації, і завжди необхідно, разом з замовником, шукати оптимальний варіант системи пневматичного транспорту для кожних конкретних умов. При пневматичному транспортуванні, в якості транспортного елементу застосовується повітря або інертний газ (CO2, N2), або ж повітря зі зниженим вмістом О2.

Поділ пневматичного транспорту може бути здійснено на декілька типів. Найчастіше він різниться за тиском транспортного елементу:
  • Вакуумний
  • Надлишковий
  • Змішаний (поєднання двох попередніх)
  Залежно від виду тиску в трубопроводі пневматичний транспорт ділиться на наступні категорії:
  • Низького тиску (перепад тиску менше 10 кПа) - джерелом стисненого повітря є вентилятори що забезпечують тиск до 10 кПа а змішувальними пристроями, як правило, є ежектори. Транспорт характеризується великим співвідношенням повітря до матеріалу і великою швидкістю транспортування.
  • Середнього тиску (перепад тиску від 10 кПа до 50 кПа) - джерело стисненого повітря є турбонагнітачі котрі забезпечують тиск в діапазоні від 10 до 50 кПа. Змішувальними пристроями є роторні фідери або спеціальні ежектори. Цей тип транспортування підходить для менш абразивних матеріалів з вимогою їх безперервного транспортування.
  • Високого тиску (перепад тиску від 50 кПа до 800 кПа) - забезпечується тиск в діапазоні від 50 до 800 кПа завдяки використанню компресорів. Для транспортування використовуються спеціальні, типізовані камерні живильники об'ємом від декількох літрів до 8000 літрів. Через низьке співвідношення повітря до матеріалу - матеріал транспортується з невеликою швидкістю. Це робить цей вид транспортування найбільш ощадним до матеріалу що транспортується та транспортним тробопроводам.
Застосування того чи іншого способу транспортування залежить від вимог по продуктивності, відстані, зернистості матеріалу що транспортується та інших характеристик а також від обраної конфігурації транспортних маршрутів.

Пневмотранспорт низького тиску, передбачає наявність наступного обладнання:
  • Ежектор
  • Змішувач
  • Аераційні жолоби
  Пневмотранспорт середнього тиску, передбачає наявність наступного обладнання:
  • Змішувач
  • Аераційні жолоби
  Пневмотранспорт високого тиску, передбачає наявність наступного обладнання:
  • Камерний живильник
  • Шнековий живильник